Izjava za medije- Studio Moderna

»Ekonomisti, slavisti, strojniki, matematiki, obramboslovci, fiziki in ostali dobrodošli!«

Zaposlitveni torek v podjetju Studio Moderna d.o.o. ponudil sodelovanje mladim iskalcem zaposlitve

 

Ljubljana, 11. junij 2013 – Mladi iskalci zaposlitve so se udeležili obiska uspešnega in perspektivnega podjetja Studio Moderna d. o. o., ki sta ga prvič v sodelovanju organizirala Zavod Nefiks in Mladinski center Zagorje.

Udeleženci Zaposlitvenega torka so bili navdušeni nad pestrostjo predstavitve podjetja, saj je ta zajemala tudi zanimivo in edinstveno delavnico telemarketinga ter ogled klicnega centra, kjer trenutno intenzivno iščejo sveže kadre.

Studio Moderna d. o. o., vodilno multinacionalno podjetje s področja e-marketinga in direktne prodaje, je zastopano v 21 državah osrednje in vzhodne Evrope, kjer dosega več kot 400 milijonov kupcev.

Poleg uvodne predstavitve podjetja s strani Natalije Pavlin, direktorice DRTV Studia Moderna in Jerneja Petrina, vodje oddelka interneta Studia Moderna, je bil zaposlitveni torek poseben zaradi unikatne delavnice telemarketinga pod vodstvom Daliborja Dimitrijevića, treneja agentov klicnih centrov, v katero so bili udeleženci aktivno vključeni. Podjetje namreč v tem trenutku išče nove kadre na področju telemarketinga za delo v klicnih centrih v Kopru in Ljubljani.

Jure Soklič, ki se trenutno ukvarja z investiranjem v online start-up podjetja v tujini, pa je ob zaključku obiska udeležencem svetoval glede karierne poti. Poudaril je, da je »prihodnost mladih iskalcev zaposlitve v ustanavljanju online start-up-ov, v kreativnosti in inovativnosti ter v drznosti in iznajdljivosti.«

Ob zaključku dogodka pa so bili udeleženci deležni tudi nekaj nasvetov kadrovnice Tanje Vrčko glede pisanja življenjepisov in motivacijskih pisem: »V življenjepisu pišite samo relevantne, smiselne stvari za določeno delovno mesto. Nikoli ne pozabite napisati tudi izvirnega motivacijskega pisma z utemeljitvami, hkrati pa se na intervjuju ne bojte izpostaviti svojih pomankljivosti, po katerih vas bo delodajalec zagotovo tudi povprašal.«

Udeleženci so bili z dogodkom izredno zadovoljni in navdušeni. Klemen, eden izmed udeležencev, je po dogodku dejal: »Predstavitev podjetja in delavnica telemarketinga sta me tako navdušila, da se bom tudi sam prijavil na tridnevni izobraževalni seminar za področje telemarketinga.«

Andraž Ajdič (Zavod Nefiks)

Tjaša Polc (Mladinski center Zagorje)

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke. Podrobne informacije..